Server 2 crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lennard

Active member
Bengt (link):
Ja, wat ik nog het ergste vind is dat de crew dan zegt: (bij wijze van spreken) Jij moet niet zeuren want je hebt een goedkope host.

Ja ho is ff, dat moet toch niet uitmaken?

Wij hebben dat nergens gezegd?
Wij betalen dik voor de hosting en willen dat het in orde is. We zeggen nergens dat je niet moet zeuren, we snappen prima dat je het niet leuk vindt en zijn ook hard aan het werk om een oplossing te vinden.

Bengt (link):
Ik word echt GEK, ik verwacht eigenlijk gewoon een vergoeding. nu.

Wat heb je nu aan een vergoeding als je host toch offline is? Natuurlijk krijg je een vergoeding, je bent hier bijna twee jaar lid dus volgens mij moet je inmiddels wel weten dat wij echt niet de beroerdste zijn als het om compensaties gaat, maar op dit moment is het prioriteit 1 om alles op te lossen, niet om vergoedingen te geven.

Bengt (link):
Ja, maar dat probleem oplossen doen ze ook niet, ik heb nog geen enig effect gemerkt. Zei denken gewoon, we hebben het geld binnen. Dus we zeggen mooi niks.
Ook dit slaat nergens op.
Jij weet niet hoe hard we er mee bezig zijn. Je vergeet dat dit grapje ons ook honderden en misschien wel duizenden euros kost. Wij krijgen die hosting níet gratis.

Nickjexx (link):
En wat nou als het niet door een LID komt?
Dan komt het niet door een lid, wat wil je daarmee zeggen?

Smiegles (link):
als de server der soms uit licht vind ik dat best kan gebeuren.
ik wil alleen wel op de hoogte worden gehouden waar ik aan toe ben.
wij als leden horen namelijk steeds wat anders
we geloven het niet meer.
kunnen we niet gewoon kijken wat we kunnen zonder steeds een smoesje?
Dat zei Nickjexx ook, maar moet ik dan elke dag een post plaatsen met "we zijn er mee bezig vandaag!"? Er kunnen geen updates gegeven worden, de enige update zou zijn dat we de oplossing hebben, en dan hoor je het wel.
Bovendien hoor je niet telkens wat anders. Er zijn problemen met de server en dat lijkt door hoge diskload te komen.

We balen er enorm van dat dit zolang duurt maar we doen er alles aan om het te stoppen. Beetje jammer dat jullie nu doen alsof we jullie maar laten stikken omdat we het geld binnen hebben.

Patricka

New member
Smiegles (link):
Als ik een Host koop ga ik er wel van uit dat het beveiligd is
ik heb namelijk privacy en mijn leden hebbn ook privacy
Dus ik doe er alles aan om mijn leden blij te houden.
daar Doet one2xs Helemaal niks aan

het concept gratis word weer eens verduidelijkt
sadley.gif

Dit zegt niks, One2xs kan ik er niks aan doen dat de server er om de haverklap uit ligt.
Zoals ze zijden ze zijn druk bezig met een oplossing te zoeken, en/of de website zoeken die dit veroorzaakt, mocht deze er zijn. Dus ga niet vertellen dat ze niks doen.
frown.gif

Bengt (link):
Ja, wat ik nog het ergste vind is dat de crew dan zegt: (bij wijze van spreken) Jij moet niet zeuren want je hebt een goedkope host.

Ja ho is ff, dat moet toch niet uitmaken?

Waar hebben ze dit gezegd? NERGENS! Dus kom niet met die onzin verhalen. Lennard is iemand als die wat zegt dat die het na komt. En ik One2xs gaat echt niet toekijken hoe hun website ver**kt wordt...

Bengt (link):
Ja, maar dat probleem oplossen doen ze ook niet, ik heb nog geen enig effect gemerkt. Zei denken gewoon, we hebben het geld binnen. Dus we zeggen mooi niks.

Grappig? Waarom probeer je steeds wat anders te verzinnen? Als je het hier niet naar de zin heb ga dan weg. NIEMAND die het gezeur van jou mist...
emo.gif

Smiegles (link):
Nee dat doen ze niet
emo.gif

Anders zaten we nu niet voor de zoveelste x zonder Host
biggrin.gif

JIJ weet wat one2xs doet? Echt niet. Probeer eerst eens een beetje respect te tonen aan One2xs.
Ze proberen er alles aan, maar als jij dat niet kan lezen, wat moet je dan met een website?

Even een suggestie aan One2xs, ban de mensen voor 2 uur die blijven zuren/spammen.
Ze spammen in 1 dag 4/5 paginas vol
frown.gif

//: Ik erger me er overigens ook aan, maar ik klaag toch ook niet iedere dag?

Marvinn

Active member
Nickjexx (link):
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik wil daar mee zeggen als het niet door een lid komt dan is het toch een server fout? Want jullie zeggen dat het moeilijk te vinden is door wie het komt.

Dus kan het ook een server fout zijn. Of heb ik het fout?

En btw ik wil niet lelijk doen tegen over jullie. Want de hoster kan de fout niet vinden.

Patricka

New member
Nickjexx (link):

Nickjexx (link):
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik wil daar mee zeggen als het niet door een lid komt dan is het toch een server fout? Want jullie zeggen dat het moeilijk te vinden is door wie het komt.

Dus kan het ook een server fout zijn. Of heb ik het fout?

Nee, het kan niet aan de server liggen, omdat ze al een nieuwe server hebben.
Dit is al eerder gemeld in het topic. Het kunnen ook mensen buiten one2xs zijn die bijvoorbeeld Doss aanvallen doen. Maar dit weten ze nog niet.

Lennard

Active member
Server wordt zo even gereboot, kan dus een minuutje onbereikbaar zijn.

@ Nickjexx: Het kan ook aan de server liggen inderdaad, maar die kans lijkt ons klein, maar we houden er rekening mee.

Marvinn

Active member
Oke ik vind het best erg one2xs staat gewoon "Machteloos" Want jullie kunnen geen oplossing vinden en het probleem blijft zich voordoen.

Patricka

New member
Nickjexx (link):
Oke ik vind het best erg one2xs staat gewoon "Machteloos" Want jullie kunnen geen oplossing vinden en het probleem blijft zich voordoen.

Zoals gezegd is, One2xs is DRUK bezig met de oorzaak te zoeken. Voor alsnog staan ze niet machteloos.

Marvinn

Active member
Lennard (link):
Server wordt zo even gereboot, kan dus een minuutje onbereikbaar zijn.

@ Nickjexx: Het kan ook aan de server liggen inderdaad, maar die kans lijkt ons klein, maar we houden er rekening mee.

Patricka

New member
Lennard (link):
Server wordt even snel wat kleiner gemaakt, er komt een nieuwe server bij.

Dit was toch al een nieuwe server? Maar moet ik eerst even mijn gegevens veilig stellen?

Lennard

Active member
Nee, je gegevens zijn veilig hoor.

Dit was / is een nieuwe server, maar hij wordt gehalveerd en er komt naar verwachting over een paar uur een extra server bij zodat we de overlast in kunnen dammen en kunnen opsporen.

Patricka

New member
Lennard (link):
Nee, je gegevens zijn veilig hoor.

Dit was / is een nieuwe server, maar hij wordt gehalveerd en er komt naar verwachting over een paar uur een extra server bij zodat we de overlast in kunnen dammen en kunnen opsporen.

Oke, dan had ik het toch goed
yummie.gif

Hopen dat het probleem nu beter wordt.
biggrin.gif

Smiegles

Active member
Codeblok:

1
2

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Cant connect to local MySQL server through socket /var/lib/mysql/mysql.sock (2) in /home/lubbo/domains/smiegles.nl/public_html/config.php on line 7
Cant connect to local MySQL server through socket /var/lib/mysql/mysql.sock (2)

Dit is echt NIET leuk meer
schater.gif

Marvinn

Active member
Goh wat is de server toch snel ineens.

//Zit ik bij die zware users? Denk het wel met een website van 271 bezoekers (gister)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan