Server 2 WEER down?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Christum

Member
ja dat zal wel moeten afwachten, kunnen we niet beter een nieuwe chatroom openen
xd.png
?

is misschien veel handiger
yummie.gif

Tekinc

New member
WTF.
Waarom mijn post verwijdert? xD
Yesser is bezig denk ik
hypocrite.gif

@ linkpartners. En hij is nog wel een hacker
confused.gif

Luukvdo

New member
Hreport (link):

Luukvdo (link):
Als jullie nou gewoon eens geduld hebben en niet zo spammen

Vraagje, hoe zou jij het vinden als je bij een host komt, en je gaat er geld aan uit geven, en dan de server steeds offline is?
Zou jij dan ook nog geduld hebben?

Ja, ik heb ook een host op server 2 dus ik wacht gewoon af
smile.gif

Christum

Member
@luukvdo, weet jij al meer over de status van de server
smile.gif

Zou wel van harte zijn
biggrin.gif
(ik denk het alleen helaas nie maar kan toch vragen
biggrin.gif
)

Luukvdo

New member
Nee, nog niet.
Dit topic gaat tijdelijk even dicht om spam te voorkomen. Iemand van het beheer zal hier wat posten als er nieuws is. Die zijn vrijgesteld van dubbelposts maken

Lennard

Active member
Omdat er toch nog wat vragen zijn als ik dit zo lees:

Wat is er precies aan de hand?
confused.gif

Iemand is op een of andere manier bezig de server te slopen. Op welke manier zijn we nog niet achter. Het was de afgelopen paar dagen ook al bezig, maar toen was de hoster er vrij snel bij en kon het snel afgeweerd worden, maar nu lag de hele server (waar ook andere klanten van Liteserver op staan omdat dit een tijdelijke server is voor ons) plat. De hosts van de andere klanten zijn inmiddels weer in de lucht, maar omdat iets of iemand via een one2xs-account op server 2 de boel kapotmaakt, is dit nog allemaal dicht.
De server is nu weer online, maar is niet via het IP adres / domeinnamen te bereiken. Je zult dus nog niets zien op je website.

Waarom is mijn host dan nog niet online als de server het weer doet?
confused.gif

Zodra we hem openzetten verwachten we dat de boel er vrijwel direct weer uitvliegt. De hoster is dus bezig met het doorspitten van de logfiles om uit te zoeken waar de problemen door zijn veroorzaakt.
Zodra de oorzaak gevonden is zullen we dat uiteraard zo snel mogelijk melden en de hosts weer activeren.

Ik heb voor mijn host betaald en nu is hij telkens offline, ik wil een vergoeding!
confused.gif

Dat is je goed recht. Wij doen ons best om de hostingkwaliteit zo goed mogelijk te houden, het is dan erg jammer als iemand het voor jullie en voor ons verziekt. Om jullie tegemoet te komen zullen we een vergoeding geven voor de schade, meer info volgt zodra alle ellende is opgelost.

Wanneer is dat opgelost dan?
confused.gif

Dat weten we niet..... De hoster is er druk mee bezig, helaas is het wachten tot hij de oorzaak gevonden heeft.

Klagen jullie de dader aan?
confused.gif

Als we de dader hebben gevonden en we hebben daar voldoende bewijs voor dan zullen we een brief van de provider / aangifte / dagvaarding niet uitsluiten, maar eerst focussen we ons op het oplossen van het probleem.

Wat een bagger, alle servers zijn altijd maar stuk, koop gewoon eens goede servers en blokkeer de DDoSers!!
confused.gif

Zo simpel is het helaas niet. Servers kunnen altijd stuk gaan zonder dat we dat vantevoren weten. De hosts zijn vrij goedkoop hier, en daarom hebben we geen geld om hele dure anti-DDoS-producten te kopen (voor zover die al bestaan).
Als het makkelijk was op te lossen dan hadden we dat allang gedaan.

Ik wil ook niks goedpraten, maar houd er ook rekening mee dat de server vrijwel het hele vorige jaar online is geweest.

Maargoed, we zijn druk bezig met repareren en ik houd jullie op de hoogte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan