Heroeswar (
link):
Beste One2Xs,
Mijn vrienden en ik vinden dit best slecht van one2xs ruben is even op vakantie en huppa alles is weer down.
Je kan ook heel makkelijk je ipaddresses hiden (kijk google) (easy ip hide)
En volg dat nu eens goed... Of vraag een no-ip aan want dit kan echt gewoon niet meer.. met al die doss..
De websites liggen er nu momenteel al ongeveer vanaf 5 uur gister tot nu toe uit.. miss. al langer!!!
En ik heb best veel bezoekers op mijn website en die kunnen er nu allemaal niet op omdat one2xs weer eens niet iets kan vinden in hun vrije tijd voor een anti ddos want volgens mij doen ze op dit moment niet veel als hun webservers uit staan dus als je webserver nou eens uit zet zoek dan gelijk voor een anti ddos.
PS: Dit is geen haat brief of wat dan ook het is gewoon om de mensen van one2xs duidelijk te maken hoe het ook kan.
Mijn website van one2xs is ddos beschremt GRATIS!!! Maar als one2xs heletijd die stomme servers eruit haalt.. dan kan ik weer eens niet verder..
Nou ik hoop dat jullie mij begrijpen.
En iets doen met mijn informatie.
Al vast bedankt.
Maarten,
Weet je zeker dat je website DDoS vrij is? Waarom is hij dan offline? Als jouw website DDoS vrij is, moet de hele server wel DDoS vrij zijn, het is niet dat je met wat PHP een DDoS kan omzeilen.
Het IP-adres verbergen of een no-ip gebruiken heeft ook geen nut. Open je cmd, typ ping s2.one2xs.com en je hebt het ip..
Nog meer tips?
Nickjexx (
link):
Daarom zeg ik toch ook: Je KAN.
Voordat het straks naar beneden is gespamt.
Tja.. altijd wat, 1 ddos is voldoende om de server 2 een dag uit te zetten anders geeft het overlast.
Vraag 1: Zou mijndomein dit ook doen?
Vraag 2: Hoe kan het dat one2xs wel steeds een ddos krijgt waardoor de server uit moet?
(Ik bedoel het niet boos/lelijk ik bedoel dit serieus. Want verder is de service super. Ik wil geen reacties ga naar een andere host blabla..)
1. Ik verwacht dat mijndomein hardware heeft tegen DDoSes, maar dit kan heel wat geld kosten
2. Waarschijnlijk komt het door mensen die een site willen downhalen van een van de leden. Het is alleen lastig te achterhalen welke, als de hele server down ligt..