Server 3

• Onderwerp starter Verwijderd lid 11930
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 11930

Guest
s3 down, herstart?

toevoeging op 25 maart 2012, 13:13:08:
DA werkt wel??

Lennard

Active member
Apache deed het niet meer, heb apache gerestart en het probleem was over... ik houd het even in de gaten.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
Apache deed het niet meer, heb apache gerestart en het probleem was over... ik houd het even in de gaten.

Hoe komt het dat heel vaak de apache het oppeens niet meer doet?

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
Als ik dat wist dan was het over 10 minuten opgelost...

Misschien een website die teveel data trekt?

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Luukvdo (link):
Het beheer en de hoster

Zijn jullie niet zelf de host?

toevoeging op 25 maart 2012, 14:21:38:
Wie is jullie host?

Luukvdo

New member
Wij hosten bij Liteserver
smile.gif

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Luukvdo (link):
Wij hosten bij Liteserver
smile.gif

Oke, hebben jullie geen 1 eigen server?

toevoeging op 25 maart 2012, 14:25:35:
Hebben jullie daar een VPS of Dedicated Servers hoe dat ook heet?

Luukvdo

New member
Liteserver regelt alle serverzaken voor ons, de servers zijn dus van hem. Een aantal van de servers is een VPS op een andere server, maar we hebben ook fysieke systemen

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Luukvdo (link):
Liteserver regelt alle serverzaken voor ons, de servers zijn dus van hem. Een aantal van de servers is een VPS op een andere server, maar we hebben ook fysieke systemen

Dus hen hebben een API aan jullie gegeven waardoor automatisch een shared webhosting wordt geregistreerd?

Lennard

Active member
Nee, hij heeft gewoon de server geïnstalleerd en zet er DirectAdmin op als ik dat wil, waarmee de hosts automatisch aangemaakt kunnen worden via de DirectAdmin API.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
Nee, hij heeft gewoon de server geïnstalleerd en zet er DirectAdmin op als ik dat wil, waarmee de hosts automatisch aangemaakt kunnen worden via de DirectAdmin API.

Gaan jullie ooit reseller webhosting aanbieden?

Lennard

Active member
Daar kan ik nog geen ja of nee op zeggen, maar ik ben er wel over aan het nadenken en het een en ander voor aan het uitzoeken.
smile.gif

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
Daar kan ik nog geen ja of nee op zeggen, maar ik ben er wel over aan het nadenken en het een en ander voor aan het uitzoeken.
smile.gif

Dat kan je gewoon in je DA zetten toch? Of moet je dan heel je systeem aanpassen?

Lennard

Active member
Dan moet heel het systeem aangepast worden, maar ik moet natuurlijk eerst uitrekenen of het überhaupt handig is (als iedereen dan hosts bij de resellers gaat kopen en niks meer op one2xs zelf dan schiet ik er weinig mee op), wat de prijzen moeten worden, of de resellers op een andere server komen, wat de pakketten moeten zijn, welke voorwaarden er voor komen, etc.
Het is iets ingewikkelder dan een vinkje zetten in DA.

Maartenl

New member
Lennard (link):
Dan moet heel het systeem aangepast worden, maar ik moet natuurlijk eerst uitrekenen of het überhaupt handig is (als iedereen dan hosts bij de resellers gaat kopen en niks meer op one2xs zelf dan schiet ik er weinig mee op), wat de prijzen moeten worden, of de resellers op een andere server komen, wat de pakketten moeten zijn, welke voorwaarden er voor komen, etc.
Het is iets ingewikkelder dan een vinkje zetten in DA.

Kan er anders geen API komen zodat het via de account gaat. Zo krijgt one2xs nog steeds hun punten
biggrin.gif

Bovenaan