Server 3

• Onderwerp starter Verwijderd lid 11930
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
Hoe bedoel je?

Dat je een API hebt, dat jij dan ofzo zoveel punten krijgt en one2xs ook. Hij is dan op jouw naam geregistreerd op je eigen website. Degene krijgt dan gelijk zijn gegevens.

toevoeging op 25 maart 2012, 16:07:04:
Zoiets bedoelt hij

Antonn

New member
Jellesch (link):

Lennard (link):
Hoe bedoel je?

Dat je een API hebt, dat jij dan ofzo zoveel punten krijgt en one2xs ook. Hij is dan op jouw naam geregistreerd op je eigen website. Degene krijgt dan gelijk zijn gegevens.

Zoiets bedoelt hij

Hij had het vast tegen Maarten

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Vriendje (link):

Jellesch (link):

Lennard (link):
Hoe bedoel je?

Zoiets bedoelt hij

Laatste regel:
Zoiets bedoelt hij

yummie.gif

Antonn

New member
Jellesch (link):

Vriendje (link):

Jellesch (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Lennard (link):
Hoe bedoel je?

Zoiets bedoelt hij

Laatste regel:
Zoiets bedoelt hij

yummie.gif

Ik ben grootste one2xs faler
sadley.gif

Indietro

Member
Jellesch (link):

Lennard (link):
Hoe bedoel je?

Zoiets bedoelt hij

Dan zou je ook zwart kunnen onderverhuren, dus iemand betaald je gewoon een x aantal punten en jij zet zijn/haar website op je host. Dan heb je alle punten zelf en krijgt One2xs niks, lijkt me dus totaal zinloos zon API.

Een resellerpakket lijkt me daarentegen wel interessant!

Maartenl

New member
Lennard (link):
Hoe bedoel je?

Wel, je kan via dat script punten kopen vanaf je eigen account. Zo kunnen we one2xs als reseller gebruiken en gaat het toch automatisch
biggrin.gif

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
Doet het prima hier?

thahab.nl en zillax.nl werken allebei niet? s3

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
Nu wel?
Je stond op de blacklist.

Wrm? En hij doet het weer.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
De server lag onder vuur en van jouw IP bleken vage requests te komen blijkbaar.

Gek? Zat gewoon op thahab.nl

toevoeging op 8 april 2012, 16:16:04:
Wat voor vage requests als ik het vragen mag? Stuur maar via PB wil kijken wat het probleem is.

G

Guest

Guest
Jellesch (link):

Lennard (link):
De server lag onder vuur en van jouw IP bleken vage requests te komen blijkbaar.

Wat voor vage requests als ik het vragen mag? Stuur maar via PB wil kijken wat het probleem is.

Die leuke chat van je die om de seconde alles reload
emo.gif
.
Of echt specifiek van zijn IP?

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Xjessex (link):

Jellesch (link):

Lennard (link):

Die leuke chat van je die om de seconde alles reload
emo.gif
.
Of echt specifiek van zijn IP?

specifiek van mijn ip.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Maartenl (link):
DA werkt hier niet
sadley.gif

Hier ook niet, even server offline melden!

Antonn

New member
Jellesch (link):

Maartenl (link):
DA werkt hier niet
sadley.gif

Hmpfff... Als de directadmin niet werkt en de site wel is de server niet offline...

Quote:
LET OP!! Meld het alléén als meerdere websites het op dit moment niet doen. Als je dat niet kunt controleren omdat je geen andere websites kent, start dan eerst een topic op het forum. Als jij niet met FTP of een website kunt verbinden en anderen wel dan hoef je dit formulier niet in te vullen want dan werkt de server nog wel gewoon.

Gebruik het formulier alleen om te melden dat de server het niet doet, niet als je niet kunt uploaden of andere problemen hebt die waarschijnlijk niet aan de server liggen.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Vriendje (link):

Jellesch (link):

Maartenl (link):
DA werkt hier niet
sadley.gif

Hmpfff... Als de directadmin niet werkt en de site wel is de server niet offline...

Quote:
LET OP!! Meld het alléén als meerdere websites het op dit moment niet doen. Als je dat niet kunt controleren omdat je geen andere websites kent, start dan eerst een topic op het forum. Als jij niet met FTP of een website kunt verbinden en anderen wel dan hoef je dit formulier niet in te vullen want dan werkt de server nog wel gewoon.

Gebruik het formulier alleen om te melden dat de server het niet doet, niet als je niet kunt uploaden of andere problemen hebt die waarschijnlijk niet aan de server liggen.

Maar dit lag wel aan de server.

Bovenaan