Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Jochems (link):
Dit is geen bug? Waarom zouden de smileys een transparante achtergrond moeten hebben terwijl ze alleen op een witte achtergrond worden gebruikt?
Het achtergrond wordt oranje (mocht je dat ingesteld hebben) als iemand jouw post quote.
Dan is het best handig dat de smiley een transparante achtergrond heeft ^^
Serieus?! Gaan we nu ook al lopen zeiken om de kleine dingetjes..!? Als je het niet mooi vindt, doe je het zelf maar, want je hebt die achtergrond van de qoute ook aangepast; dan kun je de smileys ook wel ergens anders vandaan laten komen..
Beste mensen, het veranderen van de achtergrondkleur is een one2xs-feature die gewoon ingebouwd is, dus lijkt het me een terechte klacht als de smilies er niet goed op uitkomen.
Lennard (link):
Beste mensen, het veranderen van de achtergrondkleur is een one2xs-feature die gewoon ingebouwd is, dus lijkt het me een terechte klacht als de smilies er niet goed op uitkomen.
Owh, ik wist niet dat er een update uitgekomen was in deze optie. Maar dan is het natuurlijk logische dat de smileys transparant zijn.