Smailie bug

Stef

stonks
ll00v63m2.png

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Die smiley heeft Lennard dus waarschijnlijk gemaakt maar hij maakt ze niet transparant
cry.gif

Calvin

Member
Trans (link):
Niet zo moeilijk met photoshop anders kan ik dit wel even voor Lennard doen.

Haha voor alle smileys, dan ben je wel even bezig
yummie.gif

Reins

New member
Dat is geen bug. Dat jij nou graag de achtergrond van een quote oranje wilt hebben kan Lennard niks aan doen.

August

Test
Codeblok:

1
2
3

http://www.one2xs.com/img/smileys/party.png

http://www.one2xs.com/img/smileys/xd.png

V

Verwijderd lid 375

Guest
Dit is geen bug? Waarom zouden de smileys een transparante achtergrond moeten hebben terwijl ze alleen op een witte achtergrond worden gebruikt?
emo.gif
emo.gif

T

Thom

Guest
Jochems (link):
Dit is geen bug? Waarom zouden de smileys een transparante achtergrond moeten hebben terwijl ze alleen op een witte achtergrond worden gebruikt?
emo.gif
emo.gif

Het achtergrond wordt oranje (mocht je dat ingesteld hebben) als iemand jouw post quote.
Dan is het best handig dat de smiley een transparante achtergrond heeft ^^

Patricka

New member
Serieus?! Gaan we nu ook al lopen zeiken om de kleine dingetjes..!? Als je het niet mooi vindt, doe je het zelf maar, want je hebt die achtergrond van de qoute ook aangepast; dan kun je de smileys ook wel ergens anders vandaan laten komen..
nooo.gif

Lennard

Active member
Beste mensen, het veranderen van de achtergrondkleur is een one2xs-feature die gewoon ingebouwd is, dus lijkt het me een terechte klacht als de smilies er niet goed op uitkomen.

Patricka

New member
Lennard (link):
Beste mensen, het veranderen van de achtergrondkleur is een one2xs-feature die gewoon ingebouwd is, dus lijkt het me een terechte klacht als de smilies er niet goed op uitkomen.

Owh, ik wist niet dat er een update uitgekomen was in deze optie. Maar dan is het natuurlijk logische dat de smileys transparant zijn.
smile.gif

Bovenaan