Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mollie beveiligde het zelf al, je kan op geen enkele manier de link achterhalen, maar je moet hem natuurlijk nog moeilijk maken ook, doormiddel als ik al zei met &a=4 enzo kan je het al moeilijker maken of verschillende mappen ofzo, met altijd index in anders is het makkelijker
Je kan er ook een limiet per week of dag ofzo inzetten
Ja maar hoe moeilijk je het ook maakt, als er IEMAND achter komt, maakt niet uit hoe dan ook, via mollie, via een lek in one2xs, via wat dan ook, dan zitten wij met een potentieel van 100en euro schade, en dat wil ik gewoon vermijden.
Lennard:
Helaas ondersteunt Mollie dat gedeelte enkel in Nederland.
Raar bij mij kan ik bij mollie in België wel SMS instellen. alleen er blijft van 6 euro heel weinig over. en het duurt 90 dagen voor het naar je rekening wordt overgemaakt
Nog even ver als op 5 augustus. Ben net een dag terug, dus dr waren andere dingen die eerst nog gedaan moesten worden.
Maar ik vergeet t niet, daarbij staat het ook op mn todo lijstje zodat ik het gewoon niet kan vergeten.
Iig thx voor de bump.