Smsen in belgië voor punten

Megadreams

New member
Mollie beveiligde het zelf al, je kan op geen enkele manier de link achterhalen, maar je moet hem natuurlijk nog moeilijk maken ook, doormiddel als ik al zei met &a=4 enzo kan je het al moeilijker maken of verschillende mappen ofzo, met altijd index in anders is het makkelijker
wink.gif

Je kan er ook een limiet per week of dag ofzo inzetten
wink.gif

Lennard

Active member
Ja maar hoe moeilijk je het ook maakt, als er IEMAND achter komt, maakt niet uit hoe dan ook, via mollie, via een lek in one2xs, via wat dan ook, dan zitten wij met een potentieel van 100en euro schade, en dat wil ik gewoon vermijden.

Megadreams

New member
verander die link dan constant ofzo, en ik zal dat deel dan wel via smsen terug betalen je haalt die punten er dan weer gewoon af
wink.gif

Het zal echt niet gebeuren geloof mij.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lennard wil gewoon onder het mom van "beter voorkomen dan genezen" het niet inbouwen..
emo.gif

Megadreams

New member
Dat snap ik maar kan Mollie echt niet zorgen dat smsen net zoals in Nederland ofzo werkt??

Het is echt niet leuk voor ons Belgen, en eigenlijk wel oneerlijk.

Megadreams

New member
Met mijn gms kan ik dat nummer al niet intoetsen, en die vaste telefoon bij ons ga ik echt niet gebruiken.

Lennard

Active member
Ah oké..

Als ik terug ben van vakantie ga ik bekijken hoe ik het kan beveiligen, als dat voor elkaar is dan komt het er bij.

Jurre

New member
Lennard:
Helaas ondersteunt Mollie dat gedeelte enkel in Nederland.

Raar bij mij kan ik bij mollie in België wel SMS instellen. alleen er blijft van 6 euro heel weinig over. en het duurt 90 dagen voor het naar je rekening wordt overgemaakt

Lennard

Active member
Nog even ver als op 5 augustus. Ben net een dag terug, dus dr waren andere dingen die eerst nog gedaan moesten worden.
Maar ik vergeet t niet, daarbij staat het ook op mn todo lijstje zodat ik het gewoon niet kan vergeten.
Iig thx voor de bump.

Kjeld

New member
Ik bedoel voor de todo-list
biggrin.gif

Kan je heel makkelijk taken verdelen en comments erbij plaatsen enzo..

Bovenaan