Teenage
New member
Hi,
Mijn idee is: Steen, papier, schaar.
Het zijn de normale spel regels als in het echt, alleen je kan er punten mee verdienen.
UITLEG
Hoeveel moet ik betalen om te kunnen spelen?
Als je normaal speelt, moet je minimaal 0,02 inzetten. Als je om punten speelt, kan je maximaal 0,5 inzetten
Hoeveel punten kan je er mee verdienen?
Als je wint, krijg je 0,05 of 0,1 punt. Je kunt ook om punten spelen, net zoals BlackJack.
Hoe kan ik om punten spelen?
Als je om punten wilt spelen, kan je een aantal punten inzetten ( Maximaal: 0,5 ). Je krijgt dan 2x de inzet terug. Je kan pas om punten spelen, als je 0,2 punten heb.
Hoe groot is de kans dat ik win?
De kans dat je wint, is net zoveel kans als bij een ander spel, 50/50 dus..
Als ik verlies, verlies ik al mijn punten dan?
Nee. Als je verliest, gaat alleen 0,05 van je saldo af. Als je om punten speelt, gaat de punten die je hebt ingezet van je saldo af.
Tot hoeveel punten kan ik maximaal spelen?
Als je gewoon normaal speelt, kan je maar 2 punten winnen. Je kan dan weer spelen na 24u. Als je om punten speelt, kan je maximaal 15 punten winnen! Je kan dan ook weer spelen na 24u.
UITLEG
Oke, dat is dus het doel van het spel. Kijk in de spoilers hoe het eruit kan gaan zien.
Klik om de spoiler te openen (One2xs)
Welkom bij Steen, Papier, Schaar!
Het doel van dit spel is: .......
Wil je normaal spelen? Klik hier
Wil je om punten spelen? Klik hier
Klik om de spoiler te openen (One2xs-Normaal)
Klik op Steen, Papier of Schaar om te beginnen.
Jij hebt: Steen! De computer heeft: Schaar. Jij hebt dus gewonnen, er zijn 0,05 punten aan je saldo toegevoegt
Als je om punten speelt, kun je kiezen hoeveel je wilt inzetten. Veder is alles het zelfde als bij normaal.. I hope you like my idea!
//EDIT: Als dit eral is, zet er dan een lock op.\
Mijn idee is: Steen, papier, schaar.
Het zijn de normale spel regels als in het echt, alleen je kan er punten mee verdienen.
UITLEG
Hoeveel moet ik betalen om te kunnen spelen?
Als je normaal speelt, moet je minimaal 0,02 inzetten. Als je om punten speelt, kan je maximaal 0,5 inzetten
Hoeveel punten kan je er mee verdienen?
Als je wint, krijg je 0,05 of 0,1 punt. Je kunt ook om punten spelen, net zoals BlackJack.
Hoe kan ik om punten spelen?
Als je om punten wilt spelen, kan je een aantal punten inzetten ( Maximaal: 0,5 ). Je krijgt dan 2x de inzet terug. Je kan pas om punten spelen, als je 0,2 punten heb.
Hoe groot is de kans dat ik win?
De kans dat je wint, is net zoveel kans als bij een ander spel, 50/50 dus..
Als ik verlies, verlies ik al mijn punten dan?
Nee. Als je verliest, gaat alleen 0,05 van je saldo af. Als je om punten speelt, gaat de punten die je hebt ingezet van je saldo af.
Tot hoeveel punten kan ik maximaal spelen?
Als je gewoon normaal speelt, kan je maar 2 punten winnen. Je kan dan weer spelen na 24u. Als je om punten speelt, kan je maximaal 15 punten winnen! Je kan dan ook weer spelen na 24u.
UITLEG
Oke, dat is dus het doel van het spel. Kijk in de spoilers hoe het eruit kan gaan zien.
Klik om de spoiler te openen (One2xs)
Welkom bij Steen, Papier, Schaar!
Het doel van dit spel is: .......
Wil je normaal spelen? Klik hier
Wil je om punten spelen? Klik hier
Klik op Steen, Papier of Schaar om te beginnen.
Jij hebt: Steen! De computer heeft: Schaar. Jij hebt dus gewonnen, er zijn 0,05 punten aan je saldo toegevoegt
Als je om punten speelt, kun je kiezen hoeveel je wilt inzetten. Veder is alles het zelfde als bij normaal.. I hope you like my idea!
//EDIT: Als dit eral is, zet er dan een lock op.\