Streaming server

Lennard

Active member
Hey,

Zou er interesse zijn voor streaming diensten?
Als er interesse is dan zou het voor 1,5 punt per jaar per GB dataverkeer zijn, met een minumumafname van 10 GB per jaar (dus het kost je 15 punten of meer, net hoeveel je wilt).
Je kunt dan je webcam live streamen, of een radio of tvstation beginnen als je dat zou willen.

Graag even stemmen in de poll.
Ik ga er vanuit dat er weinig animo voor is, maar ik zeg het toch maar even: Al stemt 100% voor, dan nog betekent dat niet per definitie dat het er komt, t is alleen maar even om de interesse te peilen, daarna beslissen we verder.
smile.gif

Groeten,

Lennard.

Krm

Active member
ik zou wel intresse hebben

wand mijn vriend opend een een internet radio maar de host die radio 538 sponsort is niet goed

Marjolein

Miss Marjolein
Kerem:

wand mijn vriend opend een een internet radio maar de host die radio 538 sponsort is niet goed
je heb toch ook van die gratis hosts? ik heb een paar jaar geleden ook internetradio gehad en dat koste me niets, weet alleen niet meer hoe of wat
emo.gif

Devon

New member
Marjolein:

Kerem:

je heb toch ook van die gratis hosts? ik heb een paar jaar geleden ook internetradio gehad en dat koste me niets, weet alleen niet meer hoe of wat
emo.gif

Bedoel je Flatcast ofzo?
Die zijn inderdaad gratis, maar d.w.n.z. dat je ook uitzendrechten hebt.
smile.gif

Lennard

Active member
t Is hier ook niet zo dat je geen Buma / Stemra hoeft te betalen he, als je muziek draait moet je daar wel zelf voor zorgen.

Marjolein

Miss Marjolein
Devon:
Bedoel je Flatcast ofzo?
Die zijn inderdaad gratis, maar d.w.n.z. dat je ook uitzendrechten hebt.
smile.gif

Ik weet het niet meer, me vriend had het allemaal geregeld voor me
emo.gif

Maar goed....weer ontopic.

Sjoerd

Active member
Lennard:
t Is hier ook niet zo dat je geen Buma / Stemra hoeft te betalen he, als je muziek draait moet je daar wel zelf voor zorgen.

Maar je hebt toch geen rechten nodig om webcam te streamen ?

Ordian

New member
Ik zal het in ieder geval niet gebruiken.
Als andere hem echt willen, maakt het mij niets uit.

@Sjoerd
Sjoerd je bent echt een autist ofzeau...

Lennard

Active member
Sjoerd:
Hoe bedoel je?
emo.gif

een foto van die gozer of zijn muziek op achtergrond?
emo.gif

Allebei, want op zn muziek zit auteursrecht en op zn foto portretrecht.
Maargoed, ff weer ontopic bitte.

Krm

Active member
mijn vriend heeft gewoon buma en weet ik veel rechten gekocht alleen heeft hij slechte host

Krm

Active member
word vast moeilijk volgens mij heeft lennard geen recht om buma en etc rechten te geven

Bovenaan