Ticket

• Onderwerp starter Verwijderd lid 11930
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Dat als je een ticket opent kan kiezen wie de ticket moet afhandelen.
Dus ik heb een vraag aan Lennard dan kan ik uit een lijst supporters/beheerders Lennard kiezen en dan ziet Lennard als enige die ticket en dan beantwoord hij hem.
En dan ook een functie met "Geen voorkeur" en dan zien alle supporters/beheerders de ticket.

Antonn

Lid
Het gaat toch perfect nu? Als je wilt dat iemand specifiek hem moet lezen zet je dat er gewoon bij.

Rik

Eindbaas
En dan is die persoon een tijdje niet aanwezig of weet die persoon het antwoord niet, en dan krijgen we weer klachten dat de support niet goed is.
Het gaat prima zoals het nu is, en als dingen echt aan Lennard gericht zijn zullen we het ook meestal aan Lennard over laten.

Xjessex (link):
Dat is er toch al?
hier

Dat zeg ik toch net?
emo.gif

A

Antonn

Guest
Alemaalte (link):

Xjessex (link):
Dat is er toch al?
hier

Dat zeg ik toch net?
emo.gif

Neh, Lennard zegt dat privéberichten niet voor support zijn.

Nicknl (link):

Alemaalte (link):

Xjessex (link):
Dat is er toch al?
hier

Dat zeg ik toch net?
emo.gif

Maar ik zei, stel je wilt iets prive aan lennard zeggen dat andere mods niet mogen zien, dan kan je ook een pm sturen.

A

Antonn

Guest
Alemaalte (link):

Nicknl (link):

Alemaalte (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Xjessex (link):
Dat is er toch al?
hier

Dat zeg ik toch net?
emo.gif

Maar ik zei, stel je wilt iets prive aan lennard zeggen dat andere mods niet mogen zien, dan kan je ook een pm sturen.

Als het over One2xs gaat en het support nodig heeft dan mag dat dus niet
yummie.gif

Nicknl (link):

Alemaalte (link):

Nicknl (link):

Alemaalte (link):

Xjessex (link):
Dat is er toch al?
hier

Dat zeg ik toch net?
emo.gif

yummie.gif

Jawel hoor
emo.gif
gaat hij echt niets op tegen hebben.

A

Antonn

Guest
Alemaalte (link):

Nicknl (link):

Alemaalte (link):

Nicknl (link):

Alemaalte (link):

Xjessex (link):
Dat is er toch al?
hier

Dat zeg ik toch net?
emo.gif

yummie.gif

Jawel hoor
emo.gif
gaat hij echt niets op tegen hebben.

Dus wel c:
Heel veel privéberichten worden gewoon genegeerd, en dan zegt Lennard:

Lennard:
ze heten niet voor niets privéberichten.

Nicknl (link):

Lennard:

Ik ben de eigenaar van one2xs en ben verantwoordelijk overal voor, en ik heb volgens mij nog nooit één privebericht genegeerd van de 20.000 die ik er inmiddels heb gekregen.

De moderators moet je niet lastig vallen want die doen alles vrijwillig hier, en als je met hun wil contacten dan moet je dat per ticket doen en dan bepalen ik zij of ze er naar willen kijken.
Daar ging die quote van mij in jouw post ook over.

Maar als je mij een PM stuurt met daarin dat je Luuk teveel vindt spammen of dat je Rik te streng vindt of dat Sjoerd zich overal mee bemoeit of dat Marjolein teveel slotjes doet dan moet je dat vooral melden. Ik kijk er naar serieus naar en als je PM serieus bedoeld is dan krijg je ook een serieus antwoord en als het een serieus probleem is dan bespreek ik het ook serieus met dat teamlid.

Ik ben heus geen tiran dat ik elke PM die ik krijg meteen weggooi en de rest van het team is ook gewoon mens en zal ook wel elk berichtje lezen ga ik van uit, maar one2xs is voor hun een hobby (hoop ik), en als zij elke dag (zeur- of klaag)PMs moeten gaan beantwoorden van wie dan ook dan is het dat misschien voor sommigen niet meer. Vooral niet als mensen maar eindeloos door blijven zeuren om hun gelijk te krijgen.

Mijn hobby is het ook maar het is ook mijn werk. Mijn site. Mijn verantwoordelijkheid. En als je problemen of wat dan ook hebt dan moet je bij mij komen, en de rest met rust laten. Ik koppel het eventueel wel door als dat nodig is en behandel alles op een manier die het verdient. Dat is mijn plicht en dat doe ik ook serieus.
smile.gif

A

Antonn

Guest
Lennard (link):
Post het dan ook niet als zwartmaker hier op het forum.

Ik maak niemand zwart, ik quote gewoon iets.

Fass

Lid
Lennard (link):

Nicknl (link):

Lennard:

Ik ben de eigenaar van one2xs en ben verantwoordelijk overal voor, en ik heb volgens mij nog nooit één privebericht genegeerd van de 20.000 die ik er inmiddels heb gekregen.

De moderators moet je niet lastig vallen want die doen alles vrijwillig hier, en als je met hun wil contacten dan moet je dat per ticket doen en dan bepalen ik zij of ze er naar willen kijken.

Maar als je mij een PM stuurt met daarin dat je Luuk teveel vindt spammen of dat je Rik te streng vindt of dat Sjoerd zich overal mee bemoeit of dat Marjolein teveel slotjes doet dan moet je dat vooral melden. Ik kijk er naar serieus naar en als je PM serieus bedoeld is dan krijg je ook een serieus antwoord en als het een serieus probleem is dan bespreek ik het ook serieus met dat teamlid.

Ik ben heus geen tiran dat ik elke PM die ik krijg meteen weggooi en de rest van het team is ook gewoon mens en zal ook wel elk berichtje lezen ga ik van uit, maar one2xs is voor hun een hobby (hoop ik), en als zij elke dag (zeur- of klaag)PMs moeten gaan beantwoorden van wie dan ook dan is het dat misschien voor sommigen niet meer. Vooral niet als mensen maar eindeloos door blijven zeuren om hun gelijk te krijgen.

Mijn hobby is het ook maar het is ook mijn werk. Mijn site. Mijn verantwoordelijkheid. En als je problemen of wat dan ook hebt dan moet je bij mij komen, en de rest met rust laten. Ik koppel het eventueel wel door als dat nodig is en behandel alles op een manier die het verdient. Dat is mijn plicht en dat doe ik ook serieus.
smile.gif

Jij bent echt de enige die zoveel woorden kan gebruiken voor "nietes".
emo.gif

Fass (link):

Lennard (link):

Nicknl (link):

Lennard:

smile.gif

Jij bent echt de enige die zoveel woorden kan gebruiken voor "nietes".
emo.gif

Ja he, heel verhaal
yummie.gif

Bovenaan