Lennard (
link):
Nicknl (
link):
Heel veel privéberichten worden gewoon genegeerd, en dan zegt Lennard:
Lennard:
ze heten niet voor niets
privéberichten.
Ik ben de eigenaar van one2xs en ben verantwoordelijk overal voor, en ik heb volgens mij nog nooit één privebericht genegeerd van de 20.000 die ik er inmiddels heb gekregen.
De moderators moet je niet lastig vallen want die doen alles vrijwillig hier, en als je met hun wil contacten dan moet je dat per ticket doen en dan bepalen ik zij of ze er naar willen kijken.
Daar ging die quote van mij in jouw post ook over.
Maar als je mij een PM stuurt met daarin dat je Luuk teveel vindt spammen of dat je Rik te streng vindt of dat Sjoerd zich overal mee bemoeit of dat Marjolein teveel slotjes doet dan moet je dat vooral melden. Ik kijk er naar serieus naar en als je PM serieus bedoeld is dan krijg je ook een serieus antwoord en als het een serieus probleem is dan bespreek ik het ook serieus met dat teamlid.
Ik ben heus geen tiran dat ik elke PM die ik krijg meteen weggooi en de rest van het team is ook gewoon mens en zal ook wel elk berichtje lezen ga ik van uit, maar one2xs is voor hun een hobby (hoop ik), en als zij elke dag (zeur- of klaag)PMs moeten gaan beantwoorden van wie dan ook dan is het dat misschien voor sommigen niet meer. Vooral niet als mensen maar eindeloos door blijven zeuren om hun gelijk te krijgen.
Mijn hobby is het ook maar het is ook mijn werk. Mijn site. Mijn verantwoordelijkheid. En als je problemen of wat dan ook hebt dan moet je bij mij komen, en de rest met rust laten. Ik koppel het eventueel wel door als dat nodig is en behandel alles op een manier die het verdient. Dat is mijn plicht en dat doe ik ook serieus.
Jij bent echt de enige die zoveel woorden kan gebruiken voor "nietes".