Ligt het aan mijn internet of is one2xs heel traag?
Luukvdo New member 11 jun 2014 #4 Een paar minuten geleden was het even traag ja, maar nu heb ik er geen last meer van
Luuko Active member 11 jun 2014 #5 Het heeft me 5 minuten gekost om deze pagina te bekijken. Kreeg elke keer melding dat website niet beschikbaar was op dit moment ;s
Het heeft me 5 minuten gekost om deze pagina te bekijken. Kreeg elke keer melding dat website niet beschikbaar was op dit moment ;s
Luuko Active member 11 jun 2014 #7 Aarclay (link): De servers worden ook op offline gegeven, bij de serverchecks. En net kon ik de site ook niet bereiken.
Aarclay (link): De servers worden ook op offline gegeven, bij de serverchecks. En net kon ik de site ook niet bereiken.
Luukvdo New member 11 jun 2014 #9 Ik heb er nu ook last van inderdaad. Ik heb de hoster gevraagd wat er aan de hand is
Luuko Active member 11 jun 2014 #10 Oke, ik heb net ook 23 mails gekregen van uptime robot, elke keer down en weer up van alle servers.
Stef stonks 11 jun 2014 #11 Sevvlor (link): Ik heb zon idee dat een pre-puber Slowloris gevonden heeft. Of een kind van 3. Het wordt ze veel te gemakkelijk gemaakt tegenwoordig
Sevvlor (link): Ik heb zon idee dat een pre-puber Slowloris gevonden heeft. Of een kind van 3. Het wordt ze veel te gemakkelijk gemaakt tegenwoordig
L Lennard Active member 12 jun 2014 #16 Dylanh (link): Ddos op alle servers Als de snelwegen rond Amsterdam vaststaan dan kom je ook niet meer in Diemen, Amstelveen en Zaandam.
Dylanh (link): Ddos op alle servers Als de snelwegen rond Amsterdam vaststaan dan kom je ook niet meer in Diemen, Amstelveen en Zaandam.
Jelle Active member 12 jun 2014 #17 Lennard (link): Dylanh (link): Ddos op alle servers Als de snelwegen rond Amsterdam vaststaan dan kom je ook niet meer in Diemen, Amstelveen en Zaandam. Echt wel privé helikopter van o2x
Lennard (link): Dylanh (link): Ddos op alle servers Als de snelwegen rond Amsterdam vaststaan dan kom je ook niet meer in Diemen, Amstelveen en Zaandam. Echt wel privé helikopter van o2x
D Dylan <script> 12 jun 2014 #18 Lennard (link): Dylanh (link): Ddos op alle servers Als de snelwegen rond Amsterdam vaststaan dan kom je ook niet meer in Diemen, Amstelveen en Zaandam. Maar one2xs.com staat toch op een andere server, of staat ie wel op het zelfde netwerk?
Lennard (link): Dylanh (link): Ddos op alle servers Als de snelwegen rond Amsterdam vaststaan dan kom je ook niet meer in Diemen, Amstelveen en Zaandam. Maar one2xs.com staat toch op een andere server, of staat ie wel op het zelfde netwerk?
Luukvdo New member 12 jun 2014 #19 Andere server, wel hetzelfde netwerk. Dus als er 1 server flink onder vuur ligt hebben de andere servers er ook last van
Andere server, wel hetzelfde netwerk. Dus als er 1 server flink onder vuur ligt hebben de andere servers er ook last van
G Guest Guest 12 jun 2014 #20 Luukvdo (link): Andere server, wel hetzelfde netwerk. Dus als er 1 server flink onder vuur ligt hebben de andere servers er ook last van Wel jammer dat ze dan niet op een ander netwerk geplaatst zijn..... Achja One2xs is nu weer snéééééél.
Luukvdo (link): Andere server, wel hetzelfde netwerk. Dus als er 1 server flink onder vuur ligt hebben de andere servers er ook last van Wel jammer dat ze dan niet op een ander netwerk geplaatst zijn..... Achja One2xs is nu weer snéééééél.