Traaaaaag

Dylan

<script>
Maar het hele idee van de aparte server was toch als de webservers uitvallen dat one2xs.com gewoon nog beschikbaar stond
confused.gif
confused.gif

Luukvdo

New member
Sevvlor (link):

Luukvdo (link):
Andere server, wel hetzelfde netwerk. Dus als er 1 server flink onder vuur ligt hebben de andere servers er ook last van

Wel jammer dat ze dan niet op een ander netwerk geplaatst zijn..... Achja One2xs is nu weer snéééééél.

Tja, je zit ook met hetgeen wat de hoster te bieden heeft.

Dylanh (link):
Maar het hele idee van de aparte server was toch als de webservers uitvallen dat one2xs.com gewoon nog beschikbaar stond
confused.gif
confused.gif

1295598d1385598127-what-your-opinions-watch-not-sure-if-trolling-serious.jpg.png

G

Guest

Guest
Bradley (link):
Mijn 2 hosten doen t niet, daardoor kan mijn domein niet koppelen.

Ik zou zeggen: maak een ticket aan.

Luuko

Active member
Ik krijg continu mails van dat me website elke keer offline en online is.
Nogsteeds ddos???

G

Guest

Guest
Dylanh (link):
Worden cronjobs na de downtime nog uitgevoerd? Mijn cronjob moet om de 6 uur een tweet posten...

De server zelf kan gewoon online zijn, alleen het netwerk verkeer kan vast lopen.
Waardoor hij de cronjob wel gewoon uitvoert.
Kan ook zijn dat de CPU van de server het te druk krijgt en dat hij niets meer doet.
In dat geval worden ze geloof ik ook niet meer uitgevoerd. (Omdat de server dan gerestart moet worden geloof ik) zoniet dan is het wachten tot de CPU het wat rustiger krijgt en dat hij het proces dan alsnog voltooid.
Maar kan ik niet met zekerheid zeggen.

Luukvdo

New member
Webserver 3 wordt naar een nadere VPS node verplaatst omdat die onder aanval ligt met een type aanval dat de hoster nog niet goed af kan weren. Daardoor was de load op deze VPS node erg hoog en hadden andere servers er ook last van

Robiin

New member
Luukvdo (link):
Webserver 3 wordt naar een nadere VPS node verplaatst omdat die onder aanval ligt met een type aanval dat de hoster nog niet goed af kan weren. Daardoor was de load op deze VPS node erg hoog en hadden andere servers er ook last van

Oke, toch mooi dan.

G

Guest

Guest
Haha die is geweldig, hooide hem ooit op de radio toevallig toen ik bij mn ma in de auto zat (luister zelf nooit Q)

Luuko

Active member
Jespar (link):
Het worden kinderen veel te makkelijk gemaakt om een ddos aanval te doen.

YouTube-filmpje

Van mensen waarvan hun internet scherm steeds kleiner wordt omdat ze toolbars installeren terwijl ze dat niet weten
emo.gif

Had me moeder ook een keer
xd.png

Rik

Eindbaas
Forumleiding
De site zou niet al dagen onbereikbaar of traag moeten zijn. Hij was afgelopen dagen af en toe traag. En een aantal keren onbereikbaar. Maar het is sowieso niet continu geweest.

Bovenaan