Traaaaaag

Lennard

Active member
Xjessex (link):

Lennard (link):

Dylanh (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Luukvdo (link):

Lennard (link):

Jelleh (link):
Fucking traag nu..... En multicraft ook, kan amper me server beheren op deze manier.... Wat is er aan de hand?
Aanvallen, voor de verandering.

Dat

Wanneer word er dan wat aan gedaan? Begint een beetje irritant te worden
sadley.gif

Lees je eens in wat een aanval inhoudt.

Waarom hebben jullie een Twitter account waar niets mee gedaan wordt op zulke momenten?
Waarom is er geen status pagina op een ander netwerk met updates / het probleem?
Waarom is er geen backup netwerk?

1. omdat ik tijdens aanvallen altijd terughoudend ben met informatie en details; we hebben achter de schermen van alles gedaan met groot succes, maar het is niet de bedoeling dat er bepaalde informatie naar de betreffende aanvallers lekt, en bovendien gaat het hun juist om de eer, ze doen het er om om o.a. paniektweets van ons te zien verschijnen
2. zie hierboven
3. aan een backup netwerk heb je niks zolang je machines vol onder vuur liggen; het netwerk zelf is prima, en voor dit soort gasten een loadbalancer met extra servers aanschaffen zie ik niet zitten

G

Guest

Guest
Dylanh (link):
Cloudflare hoort aanvallen toch tegen te houden?

Niet als je het IP van een server weet. Overigens is CloudFlare geen "Anti DDoS middel" simpelweg omdat zoiets niet bestaat.

G

Guest

Guest
Lennard (link):

Sevvlor (link):
Niet als je het IP van een server weet.
Dat maakt voor ons niet meer uit.
smile.gif

Aha... Lemme guess... Hardware firewall? Zwaardere servers? Redundant networking?

Lennard

Active member
Sevvlor (link):

Lennard (link):

Sevvlor (link):
smile.gif

Aha... Lemme guess... Hardware firewall? Zwaardere servers? Redundant networking?

Lennard (link):
omdat ik tijdens aanvallen altijd terughoudend ben met informatie en details
sadley.gif

G

Guest

Guest
Lennard (link):

Sevvlor (link):

Lennard (link):

Sevvlor (link):

smile.gif

Lennard (link):
omdat ik tijdens aanvallen altijd terughoudend ben met informatie en details
sadley.gif

Ik had ook niet echt een serieus antwoord verwacht
emo.gif

G

Guest

Guest
Lennard (link):

Xjessex (link):

Lennard (link):

Dylanh (link):

Luukvdo (link):

Lennard (link):

Jelleh (link):
Fucking traag nu..... En multicraft ook, kan amper me server beheren op deze manier.... Wat is er aan de hand?

Dat

sadley.gif

Waarom hebben jullie een Twitter account waar niets mee gedaan wordt op zulke momenten?
Waarom is er geen status pagina op een ander netwerk met updates / het probleem?

1. omdat ik tijdens aanvallen altijd terughoudend ben met informatie en details; we hebben achter de schermen van alles gedaan met groot succes, maar het is niet de bedoeling dat er bepaalde informatie naar de betreffende aanvallers lekt, en bovendien gaat het hun juist om de eer, ze doen het er om om o.a. paniektweets van ons te zien verschijnen
2. zie hierboven
3. aan een backup netwerk heb je niks zolang je machines vol onder vuur liggen; het netwerk zelf is prima, en voor dit soort gasten een loadbalancer met extra servers aanschaffen zie ik niet zitten

Bedoel ook niet dezelfde server
en dan extra server ipv netwerk
En daar dan het ip alleen aan actieve leden geven, waarvan je zn beetje zeker weet dat die geen ddos aanval zullen doen.
De leden die hier al langer zitten oid.

Alleen is wel extra werk om ook die server te onderhouden, source kan automatisch gaan.

Maar ik snap zeker als je het geen (goede) optie vindt

G

Guest

Guest
Xjessex (link):

Lennard (link):

Xjessex (link):

Lennard (link):

Dylanh (link):

Luukvdo (link):

Lennard (link):

Jelleh (link):

Dat

sadley.gif

2. zie hierboven

Bedoel ook niet dezelfde server
en dan extra server ipv netwerk
En daar dan het ip alleen aan actieve leden geven, waarvan je zn beetje zeker weet dat die geen ddos aanval zullen doen.
De leden die hier al langer zitten oid.

Alleen is wel extra werk om ook die server te onderhouden, source kan automatisch gaan.

Maar ik snap zeker als je het geen (goede) optie vindt

Als shared hoster zijn twee servers geen optie. Omdat de data dan constant gesynchroniseerd moet worden.
Het IP aan actieve leden even gaat sowieso niet werken omdat een IP adres nu eenmaal de basis voor het internet
vormt.

Als ik dat IP van Lennie krijg omdat ik actief ben en ik host mijn site op die server met dat IP verslaat dat direct zijn doel.

G

Guest

Guest
Bugged (link):

Sevvlor (link):

Xjessex (link):
forum

Kipsaté?

Wat bedoel je?

Dat op dat extra IP one2xs.com/forum zelf gehost wordt.

nee gewoon one2xs.com
het forum etc. Niet alle webhosts want dat is onmogelijk om het ip geheim te houden

G

Guest

Guest
Xjessex (link):

Bugged (link):

Sevvlor (link):

Xjessex (link):
forum

Kipsaté?

Wat bedoel je?

Dat op dat extra IP one2xs.com/forum zelf gehost wordt.

nee gewoon one2xs.com
het forum etc. Niet alle webhosts want dat is onmogelijk om het ip geheim te houden

Maar dan zit je met de database die je dan constant moet syncen of die moet je op een derde server zetten.

Nee, dit wordt duur of onnodig ingewikkeld.

G

Guest

Guest
hoezo duur?
Je gebruikt de server enkel als er een aanval plaats vindt, en de database server kan via mysql gewoon worden gesynced.

G

Guest

Guest
Xjessex (link):
hoezo duur?
Je gebruikt de server enkel als er een aanval plaats vindt, en de database server kan via mysql gewoon worden gesynced.

Dus jij koopt een server als je aangevallen wordt.... Hoe wil je dan de database syncen als de server onbereikbaar is?

G

Guest

Guest
Xjessex (link):
niet

Ik heb zon donkerbruin vermoede dat het niet gaat werken....

Lennard

Active member
Xjessex (link):
Als de server nog online is kan je toch syncen.
En als de server nou heel traag is maar niet offline is (wat met een DDoS zo is) zodat de database niet kan syncen maar er soms wel iemand tussendoor komt, wat dan?

Zoiets is gewoon niet werkbaar.

toevoeging op 22 juni 2014, 16:16:19:
Of je moet de database extern gaan draaien of op de failover-server, maar dan zit je weer met problemen als die server er uit klapt.

Bovenaan