Tussenpersoon Aanbiedingen

R

Rik

Guest
Ik zou wel tijd willen vrijmaken etc.
Maar mischien is het goed om een lijstje te maken met mensen en daar een poll van te starten. Zo weet je wie one2xs als tussenpersoon wil.
Lijstje die tussenpersoon wilt worden:

fskpro (ik dus)
Rik
Remcoboy
Matthias
Milan
Timievz
Joeri
Poll komt nog als het idee van mij goedgekeurd is
smile.gif

Rogier

New member
sorry hoor maar fskpro lijkt me geen geschrikte kandidaat.

en voor de rest, je kan toch altijd aan iemand vragen om voor tussen persoon te spelen? ik bedoel waarom hier nou een heel team op one2xs achter zetten?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Rogier:

en voor de rest, je kan toch altijd aan iemand vragen om voor tussen persoon te spelen? ik bedoel waarom hier nou een heel team op one2xs achter zetten?

Daar dacht ik net ook aan, maar dan heb je zegmaar bepaalde personen die je zeker kunt vertrouwen als contactpersoon.

Publitime

New member
Ik vind het idee slecht
wink.gif

Als je enkel zaken doet met betrouwbare personen en dat kan je zelf inschatten (!) zal er niets gebeuren
wink.gif

Matthias

Active member
Fskpro:
Ik zou wel tijd willen vrijmaken etc.
Maar mischien is het goed om een lijstje te maken met mensen en daar een poll van te starten. Zo weet je wie one2xs als tussenpersoon wil.
Lijstje die tussenpersoon wilt worden:

fskpro (ik dus)
Rik
Remcoboy

Poll komt nog als het idee van mij goedgekeurd is
smile.gif

zet mij er ook maar bij
yummie.gif

Milan

New member
Ik zou ook graag als tussenpersoon willen, maar als jullie dat niet willen of liever niet hebben is dat niet erg hoor...

Sjoerd

Active member
Als je tussenpersonen zou doen,
zou ik alleen doen met maximaal 10% negatieve feedbacks, maar natuurlijk het liefst 100% positief
Maar dat zou ik doen hoor, hoeven jullie niet van mij. ik vind het niet nodig
emo.gif

R

Rik

Guest
Rogier:

En waarom dan niet?
Je mag een eigen mening hebben, maar dan hoef je geen 10 post daarna te schrijven met mij af te kraken!

Tim

New member
Als je aan het handelen bent kun je er natuurlijk altijd zelf voor kiezen om dit via een tussenpersoon te doen waarover beide partijen het eens zijn.
Een tussenpersoon voor alle deals lijkt me niet nodig.

En als je inderdaad van mening bent dat iemand ongeschikt is geef er dan elk geval een onderbouwing bij.

Marjolein

Miss Marjolein
jongens....sorry hoor, maar jullie lopen vooruit op de zaken. Niet iedereen is het met de tussenpersoon-voorstel eens, en als er dan mensen aangesteld worden daarvoor laat dit dan aan de beheerders over ofzo. Al die IKKE, IKKE, IKKE berichtjes heb ik zon scheithekel aan. Alsof je voor jezelf kan bepalen of je daar geschikt voor ben...
emo.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Marjolein:
jongens....sorry hoor, maar jullie lopen vooruit op de zaken. Niet iedereen is het met de tussenpersoon-voorstel eens, en als er dan mensen aangesteld worden daarvoor laat dit dan aan de beheerders over ofzo. Al die IKKE, IKKE, IKKE berichtjes heb ik zon scheithekel aan. Alsof je voor jezelf kan bepalen of je daar geschikt voor ben...
emo.gif

Danku marjolein voor uw heerlijke oprechte en goed onderbouwde, en natuurlijk helemaal correcte mening
worshippy.gif

Rogier

New member
Fskpro:

Rogier:

En waarom dan niet?
Je mag een eigen mening hebben, maar dan hoef je geen 10 post daarna te schrijven met mij af te kraken!

kan jij tellen? 10?

ennu misschien omdat je me (vroegah) wel eens opgelicht heb.

R

Rik

Guest
Rogier:

Fskpro:

Rogier:

En waarom dan niet?

kan jij tellen? 10?

ennu misschien omdat je me (vroegah) wel eens opgelicht heb.

Dit wordt een foute feedback
emo.gif
met liegen over oplichten, heb je nooit opgelicht
wink.gif

Rogier

New member
feedback is al gemeld bij beheerders.

we hebben in de afgelopen weken niet gehandeld waarvoor de feedback toch echt bedoeld is.

en je hebt me wle gescamt, ik moest voor jou een layout maken die je later niet betaalde.

Jurgen

Active member
Timievz:
Ik wil ook weltijd maken
kzit tog me hele leven zoon beetje op one2xs
xd.png

Sinds 7 december 2008
emo.gif

Juist..

Bovenaan