Tussenpersoon Aanbiedingen

R

Rik

Guest
Rogier:
feedback is al gemeld bij beheerders.

we hebben in de afgelopen weken niet gehandeld waarvoor de feedback toch echt bedoeld is.

en je hebt me wle gescamt, ik moest voor jou een layout maken die je later niet betaalde.

bewijs?????????

Marjolein

Miss Marjolein
Handel dit even verder via pbs af?

Betreft dit voorstel....laten we eerst afwachten wat Lennard en Ruben hierover te melden hebben, het is tenslotte hun site en hun beslissing.

Timvz

New member
Jurrie:

Timievz:
Ik wil ook weltijd maken
kzit tog me hele leven zoon beetje op one2xs
xd.png

Sinds 7 december 2008
emo.gif

Juist..

Zo bedoel ik het niet zolang ik one2xs ken zit ik er bijna elke dag achter zo goed dan?

Rogier

New member
nee, ik heb mij PC opnieuw geinstalt en de layout heb ik niet meer.

waarom ozu ik bewijs willen hebben? ik weet dta jij me bedrogen hebt. en dat wij NIET gehandeld hebben in de afeglopen weken. du sdat de feedback ongegront is. ik verwacht dat deze dan ook verwijdert wordt.

R

Rik

Guest
Rogier:
nee, ik heb mij PC opnieuw geinstalt en de layout heb ik niet meer.

waarom ozu ik bewijs willen hebben? ik weet dta jij me bedrogen hebt. en dat wij NIET gehandeld hebben in de afeglopen weken. du sdat de feedback ongegront is. ik verwacht dat deze dan ook verwijdert wordt.

Je hebt dus geen bewijs, ga dus ook niet lopen zeiken dat ik je heb opgelicht terwijl het niet zo is.

-discussie gesloten-

Lennard

Active member
Handel dit svp via PM af, zoals Marjolein zegt..

@ Topic:
Het idee is goed, alleen denk ik dat het praktisch gewoon moeilijk wordt om uit te voeren.
Het klinkt prachtig; je wilt wat verkopen, stuurt het naar een tussenpersoon die wacht tot hij jouw beloning heeft, en die tussenpersoon stuurt het dan weer allemaal door.
Maar wat als die tussenpersoon ook niet te vertrouwen blijkt?
Vrijwel niemand kent hier iemand persoonlijk, dus je weet gewoon niet of iemand al dan niet te vertrouwen is.
Wat als de tussenpersoon er ineens met de beloning of het product vandoor gaat? Ok, we kunnen hem bannen ofzo, maar daarmee heb je je beloning / product nog niet terug.
Daarbij denk ik niet dat die tussenpersoon gratis wil fungeren, het kost hem moeite, tijd, soms ook gezeur, et cetera, dus er komen dan ook weer extra kosten bij.

Het idee is echt leuk en handig, maar ik vraag me af of het praktisch net zo leuk en handig werkt..

Marjolein

Miss Marjolein
Als leden toch voorstander zijn is het misschien een idee om ermee proef te draaien? bv voor een maand en dan de bevindingen van iedereen op een rijtje zetten, de voordelen en nadelen naast elkaar zetten?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik wacht ook wel af,
maar inderdaad moet het wel een beetje hier en daar bijgesteld worden qua idee, maar zou het wel beter KUNNEN zijn bij het handelen
emo.gif

Tim

New member
Waarom mensen niet zelf een tussenpersoon laten inschakelen indien beide partijen daar behoefte aan hebben? Bij veel deals is het sowieso overbodig.
Je kan natuurlijk wel een lijstje opstellen van (betrouwbare) personen waaruit eventueel een tussenpersoon kan worden geselecteerd indien dit gewenst is.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Tim:
Waarom mensen niet zelf een tussenpersoon laten inschakelen indien beide partijen daar behoefte aan hebben? Bij veel deals is het sowieso overbodig.
Je kan natuurlijk wel een lijstje opstellen van (betrouwbare) personen waaruit eventueel een tussenpersoon kan worden geselecteerd indien dit gewenst is.

Dat was ook de hele bedoeling eigenlijk, maar ik leg altijd raar uit. Het is natuurlijk aan de persoon zelf om wel of niet voor een tussenpersoon te kiezen, en voor welke tussenpersoon.

Bovenaan