Verbannen pagina

Perry

New member
Kingunit (link):
Nee, zulke dingen moeten af en toe prive zijn.

Waarom zou je privé willen houden dat je verbannen bent? Als je naar het profiel gaat zie je het ook...

Kingunit

New member
Gamedealer (link):

Kingunit (link):

Waarom zou je privé willen houden dat je verbannen bent? Als je naar het profiel gaat zie je het ook...

Lengte, reden etc.

Willem

Active member
Ik vind het niet nodig. Bans zijn dingen die mods uitdelen dus ik vind ook dat het dan bij mods moet blijven die de informatie hebben.

G

Guest

Guest
Kingunit (link):

Gamedealer (link):

Kingunit (link):

Lengte, reden etc.

Ik vind dat de reden juist interessant is om te weten. Je wordt niet voor niets verbannen. Het maakt me niet uit of er een lijstje komt of niet, maar please, kom niet aan met privacy redenen
emo.gif

Antonn

New member
Nou het idee zelf vind ik belachelijk. Net of jegaat elke keer een hele lijst af of je partner geen ban heeft. Aangezien je beter naar het profiel kan gaan die je niet hoeft te zoeken, en daar te kijken of die een ban heeft. Maar de vervaldatm van de ban mag ook wel getoond worden.

En de reden (soms bijvoorbeeld, dat staff kan kiezen per ban) mag ook wel aangezet worden. Dan weten we of het om spamman, dubbelacounts, beledigingen, scammen of een mengeling daarvan gaat. Meer hoeven we niet te weten, geen gedetaïlleerde reden.

Maar zo weten we sneller of we iemand kunnen vertrouwen erna. Wat spam maakt dan niets uit.

Dus gewoon van "Verbannen" op het profiel naar "Verbannen wegens spammen en schelden op forum tot 04/08/2012" ofzo lijkt me wel tof dan.

Willem

Active member
Antonn (link):
Nou het idee zelf vind ik belachelijk. Net of jegaat elke keer een hele lijst af of je partner geen ban heeft. Aangezien je beter naar het profiel kan gaan die je niet hoeft te zoeken, en daar te kijken of die een ban heeft. Maar de vervaldatm van de ban mag ook wel getoond worden.

En de reden (soms bijvoorbeeld, dat staff kan kiezen per ban) mag ook wel aangezet worden. Dan weten we of het om spamman, dubbelacounts, beledigingen, scammen of een mengeling daarvan gaat. Meer hoeven we niet te weten, geen gedetaïlleerde reden.

Maar zo weten we sneller of we iemand kunnen vertrouwen erna. Wat spam maakt dan niets uit.

Dus gewoon van "Verbannen" op het profiel naar "Verbannen wegens spammen en schelden op forum tot 04/08/2012" ofzo lijkt me wel tof dan.

De reden en vervaldatum zijn ongeveer de enige gegevens die er zijn bij een ban? Of zie ik iets over het hoofd.

Videotube

New member
Antonn (link):

Reden en lengte wil ik ook wel weten, misschien dat het staat op het profiel, een nieuwe pagina ervoor maken is een beetje belachelijk.

Antonn

New member
Sanderc (link):
Ik heb nergens in startpost de reden vertelt?
emo.gif
?
Gewoon een lijstje met einddatum?

Geen lijst... Wat heb je daaraan? Dan moet je zitten zoeken enzo, dat is een zooitje.

Beter op de profielen (als ze verbannen zijn) een unbandatum en eventueel een korte reden.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Gewoon nee.
Er is geen enkele reden waarom dit voor jullie beschikbaar moet zijn.

Marvinn

Active member
Rik (link):
Gewoon nee.

Ik vind als je een ban krijgt, heb je het zelf gedaan. En dan mag de reden best openbaar gemaakt worden?
biggrin.gif

Willem

Active member
Nickjexx (link):

Rik (link):
Gewoon nee.

Ik vind als je een ban krijgt, heb je het zelf gedaan. En dan mag de reden best openbaar gemaakt worden?
biggrin.gif

Het gaat ons toch niks aan waarom een persoon verbannen is? Anders vraag je dat aan die persoon via een of andere social media als het belangrijk voor je is?

Sanderc

New member
Rik (link):
Gewoon nee.

Jawel
emo.gif
?
Als je wilt handelen of het je partner is.
Misschien is het voor jou niks omdat jij hier een moderator is. Jij kan dat gewoon zien,

je moet ook wat aan de leden denken en niet aan jezelf...

G

Guest

Guest
Ik vind het ook niets. Waarom moet iedereen weten waarom Lennard verbannen is?

Als ik verbannen zou worden tijdens het handelen had de andere persoon echt wel een email adress, web adress of msn van mij

Epicrobzer

Active member
Maar wat is hier nu het nut van? Je kan zien tot wanneer hij/zij verbannen is jippie. Wat schiet je daarmee op?

Patricka

New member
Sanderc (link):

Rik (link):
Gewoon nee.

Jawel
emo.gif
?
Misschien is het voor jou niks omdat jij hier een moderator is. Jij kan dat gewoon zien,

Zoals Rik al zei, NEE! Dit is nergens voor nodig. En ik mag hopen als het je partner is dat je hem ook spreekt buiten one2xs..
emo.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nickjexx (link):

Rik (link):
Gewoon nee.

biggrin.gif

Ja, JIJ hebt dat zelf gedaan dus JIJ mag de reden weten en de duur van de ban. Maar dat gaat de rest van de leden gewoon niks aan.

Sanderc (link):

Rik (link):
Gewoon nee.

Jawel
emo.gif
?

Ik denk ook aan de leden, en niet alleen aan mezelf omdat ik moderator ben.
En vanuit jullie opzicht hebben jullie er niks aan en hoeven jullie niet alles te weten. Zo ook niet de reden of duur van een ban. Daarvoor moet je dan maar bij de persoon in kwestie zijn. Als het je partner is dan zul je toch echt buiten one2xs om ook contact hebben.

Bovenaan