VPS Producten

Lennard

Active member
Matthias:
mss serveis.nl eens ff kijken is van iemand die ik ken zijn goedkope prijzen
smile.gif

Daar betaal je 38 euro per maand voor het zelfde pakket, met 10 GB schijfruimte extra; € 456,96 per jaar.

edit:
We kunnen de pakketjes wel halveren; 256 MB ram met 10 GB schijfruimte voor 45 punten, maar dan wordt het wel weer matig, ik denk niet dat we dat moeten doen.

Lennard

Active member
Ok.
Stel dat het 256 MB ram met 10 GB schijfruimte voor 45 punten wordt, is t dan beter?
Goedkoper / minder gaat niet lukken.

Lennard

Active member
Heel simpel gezegd deel je één fysieke, echte, server in stukjes zodat je virtuele servers krijgt.

Stel je hebt 1 server met 10 GB RAM, 100 GB schijfruimte en 1000 GB dataverkeer, dan kun je die opsplitsen in 10 VPSjes van 1 GB RAM, 10 GB schijfruimte en 100 GB dataverkeer.

Lars

New member
Lennard:
Ok.
Stel dat het 256 MB ram met 10 GB schijfruimte voor 45 punten wordt, is t dan beter?
Goedkoper / minder gaat niet lukken.

Met 100 mbit unmetered ?
Dan heb je meteen 1 klant in geld/punten mits er een grafische interface beschikbaar is voor remote control en alles in te stellen..

Lennard

Active member
@ Matthias: Linux.
@ Lars: Jep, unmetered. Wel met fair use policy zoals ik zei, dus als je 1 TB per dag er doorheen trekt dan gaat de hoster het niet zo leuk vinden.

Lars

New member
bij liteserver/piwi-web zeker ?
bij piwi-web maakt het namelijk niet uit wat ik begrepen heb van hem
wink.gif

Maar zit er ook een grafische intervace met remote control op ?

Lennard

Active member
Liteserver.

Grafische interface kan wel denk ik (weet ik niet zeker), maar dat ga je niet redden met 256 MB, t is dan iig zonde van je resources omdat je die interface in 99% van de gevallen toch niet gebruikt.

Matthias

Active member
Sjoerd:
en zitten er IPs bij?

Ja er zit minimum 1 ip bij, is bij elke VPS, anders heeft je vps geen nut he
wink.gif

Lennard

Active member
Matthias:
Maaruh, is het met remote control, ik bedoel dat je met die pc dan verbinding op afstand kan maken
Remotecontrol sowieso wel, maar of dat grafisch is weet ik niet. Als we het gaan aanbieden zal ik dat uitzoeken.

Matthias

Active member
Lennard:

Matthias:
Maaruh, is het met remote control, ik bedoel dat je met die pc dan verbinding op afstand kan maken
Remotecontrol sowieso wel, maar of dat grafisch is weet ik niet. Als we het gaan aanbieden zal ik dat uitzoeken.

Ok
smile.gif
ik hoop dat het er komt
smile.gif

Lars

New member
voor remote control heb je grafische interface nodig anders krijg je command line en das kut

Bovenaan