Klik om de spoiler te openen
Lennard (
link):
Kyron (
link):
Ik ben 10 minuten online
Ik stuur 10 pbs naar willekeurige mensen
ik post 10 posts
heb ik dan een lage score?
ik weet dat de registratie datum dan wel nog altijd in beeld is, maar vooralsnog lijkt die persoon dan actief te zijn
Edit: en is het bijvoorbeeld voor mij nog mogelijk om ooit mijn balkje nog iets op te krikken?
Ik zou in het algoritme gebruik maken van verval, dat het uitmaakt hoeveel posts er de afgelopen 2 maanden zijn geweest ofzo. Daaraan kun je ook zien hoe actief iemand op dat moment is. Het maakt niemand uit hoe actief je ooit ben geweest 3 jaar geleden
Hoe het algoritme in elkaar zit kan ik niet vertellen, en dus ook niet of je dan een hoge of een lage score zou hebben. Wat maakt het ook uit? Je kunt tig gevallen bedenken, maar daar heb je niks aan.
Er wordt rekening gehouden met recente activiteit, dat je 3 jaar geleden ooit een maand niet hebt ingelogd maakt dus niks uit en verandert je score niet.
Shahiem (
link):
Misschien zoiets:
Afbeelding
Daar kun je niet in één oogopslag zien hoe actief iemand is, en dat vind ik bij de huidige erg handig.
August (
link):
Shahiem (
link):
Misschien zoiets:
Afbeelding
Het niet-balkje gedeelte moet lichter.
Strafpercentage moet rood zo als ik al zei op twitter, er werd over gesproken maar ik zeg het nog maar eens
Daar is al over gesproken, maar rood past niet bij de layout en we denken dat het met de onduidelijkheid wel mee zal vallen; het is een kwestie van wennen. Misschien komt hij ook nog op de profielen dus dan zie je helemaal duidelijk dat het wat anders is.
Weet je het zeker? *wiebelwenkbrouw*
Klik om de spoiler te openen