[centraal] Ajaxbugs

Sjoerd

Active member
Nielsie (link):
Ik heb een idee
Want ik krijg wel dat venster van dat je een nieuwe PB hebt maar die link is voor nieuwe tabblad
Maar misschien een idee dat je in zelfde tabblad kan openen
Maar meestal ben ik dan net een topic aan het lezen of een bericht aan het typen..
emo.gif

Sjoerd

Active member
Ik heb al een aantal keer gehad dat ik gewoon op de laatste pagina zit, maar als ik post, zie ik mijn bericht er soms niet bij komen..

Marjolein

Miss Marjolein
dat heb ik soms ook ( opera als browser) ik moet dan herladen om me post te zien. Maar het is niet altijd, dat is het rare. En trouwens sinds het ajax gebeuren werkt het ongelezen/gelezensysteem bij mij heel erg traag. Als ik op het oranje mapje klik dan kom ik bovenaan de pagina uit en duurt het een paar seconden voordat hij naar het goede bericht springt. Ik weet niet of meer mensen dit hebben?

Sjoerd

Active member
Bij mij is het zo dat hij 1 pagina ervoor bezoekt als ik het laatste bericht via ajax heb geplaatst..

Sjoerd

Active member
Ja, als ik dus laatste bericht op pagina 99 via ajax zet en er zijn nieuwe reacties op pagina 100, ga ik dus naar pagina 99 via &ongelezen#ongelezen
sadley.gif

Ik typte het gisteravond een beetje verkeerd
emo.gif

Ook is de quote via Ajax en PB niet meer goed. Bij MultiQuote en Reageren doet hij gewoon nog Afbeelding, maar via ajax doet hij gewoon nog
plaatje.gif
sadley.gif

Bij Youtube filmpjes volgens mij ook niet

Lennard

Active member
Sjoerd (link):
Ook is de quote via Ajax en PB niet meer goed. Bij MultiQuote en Reageren doet hij gewoon nog Afbeelding, maar via ajax doet hij gewoon nog
plaatje.gif
sadley.gif

Bij Youtube filmpjes volgens mij ook niet

Oja klopt.

Sjoerd

Active member
Luukvdo (link):
Of de entities functie eraf halen
Volgens mij had Lennard die functie erbij gedaan omdat het bij topictitels met een erin anders niet goed ging
biggrin.gif

edit:
Als er een bericht verwijdert wordt, blijft de oranje balk staan, maar het bericht+gegevens van poster gaan weg. Als je dan op
topic-pb.gif
klikt, zie je nog wel wie het bericht geplaatst heeft.

Therichg

New member
Als je wat scrollt, vouwen posts soms dicht, dit vind ik wel leuk, maar ik krijg ze niet terug opengevouwen.

Oplossing?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Sjoerd (link):
Als een post dichtgevouwen is, is hij waarschijnlijk verwijdert.

Dat klopt, dan is enkel de oranje balk zichtbaar.

Sjoerd

Active member
Als je een bericht quote die gewijzigd is toen je op die pagina zat, quote je het oude bericht nog.

Bovenaan