Server 2

Jeffreyt

Active member
Webserver 2 ligt er weer uit sinds een paar minuten!

Ik vraag me af: Wanneer komt hij er weer op? Van waar is dat zo?

V

Verwijderd lid 399

Guest
@Jeffrey
Dat is onbekend

Btw dit wordt ook getweet @one2xs

Luukvdo

New member
Jeffreyt (link):
Hoe lang is tijdelijk?

Tot de ddos voorbij is of in ieder geval op een dergelijk niveau dat bezoekers er geen last meer van hebben

Lennard

Active member
DDoS inderdaad. Of we moeten een DDoS-beveiliger, of naar een andere host. Beide opties kunnen wel ff gaan duren.....

Laurenss

New member
Nielsie (link):
@Jeffrey
Dat is onbekend

Btw dit wordt ook getweet @one2xs

Ja idd. Hoef je geen topic ervoor maken ;P

Azdinnn (link):
www.one2xs.com/offline

Je hoeft hier geen topic voor te maken

Maar op twitter is handiger. kan je nieuws lezen wat er gebeurt.

Daiman

New member
maar waarom doet de hoster dan niet null routes laten instellen bij een DDoS.
vaak wordt er vanaf het zelfde bot-net aanvallen uitgevoerd en dan kan je na afloop van een DDoS de lijst van ips die een DoS uitvoerde null routen.
zo wordt er wel korte verbinding met de server gemaakt maar niet de volledige verbinding leeg geslurpt

Lennard

Active member
Met als resultaat dat het netwerk toch even overbelast is geweest, dat de andere klanten van Liteserver ook even last van hebben gehad, en onze server nog steeds onbereikbaar is. Het scheelt misschien iets, maar niet veel.

Luukvdo

New member
Ja, de hoster lijkt een beetje verdwenen te zijn ofzo. Hij reageert in ieder geval niet op msn. Ik zal hem eens een sms sturen

Lennard

Active member
Nickjexx (link):
Lange downtime..

Lennard (link):
DDoS inderdaad. Of we moeten een DDoS-beveiliger, of naar een andere host. Beide opties kunnen wel ff gaan duren.....

Marvinn

Active member
Ik snap dat jullie er niks aan kunnen doen. Maar dit heeft webklik niet enzo? Best vreemde bedoeling.

Een server die al bijna 12 uur lang uitstaat
nopompom.gif
(Ik heb er geen last van maar de mensen die op server 2 hosten begrijp ik.)

Bovenaan